vrijdag 12 februari 2010

Dikke Truiendag





Live vanuit de Vooruit in Gent: Dikke Truiendag! Er loopt hier een ijsbeer rond die iedereen knuffelt. Omdat er hier zoveel volk is, is het een stuk warmer dan normaal.

Ik zit hier in een dikke trui en er zijn meisjes met naaimachines mijn sjaal aan het bewerken. Zojuist heb ik een heerlijke "CO2 pullover" gedronken. Dat is een wodka met honing. Wat daar duurzaam aan is, weet ik niet. Maar het is een leuk feestje. Nu is het nog wachten op dj's 'Fahrenheit versus Celsius'...

2 opmerkingen:

  1. Wat een gave feestjes!! Volgende keer kom ik ook. Ieder excuus om mij in dikke, vormeloze kledij te hullen is mij lief. En om vodka te drinken, mits gemixt met martini. Leuke foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb je genomineerd voor een award! Proficiat ;)

    BeantwoordenVerwijderen