vrijdag 19 februari 2010

NVEY make-up

Op het gevaar af een echte meisjesblog te maken, hierbij een post over mascara. Ik weet het, make-up is eigenlijk allesbehalve noodzakelijk. Maar de make-up make-over van gisteren tijdens de Swishing bracht me toch in de verleiding een nieuwe mascara te kopen.

Op Ecopop was ik nog wel zo braaf aan de verleiding van NVEY weerstaan. NVEY is biologische make-up met een slimme marketingstrategie en een bijbehorend prijskaartje. Maar ze hebben een sterk verhaal: biologische ingrediƫnten, geen petroleum, niet getest op dieren.

Minder aangenaam: het gaat om een Australisch product. Maar, zo verzekerde de NVEY-man mij op Ecopop, de schmink komt alleen naar Europa per boot en neemt anders ongebruikte ruimte in. Wat me deed zwichten, was dat de verpakking uit gerecycleerde afdankertjes van cosmeticareuzen bestaat. Daar is over nagedacht, en zo hoor ik het graag.

Nu nog oefenen op een charmante biologische knipoog.

1 opmerking:

  1. En hebben ze ook meer in het algemeen cosmetica (gezichtscreme etc)?
    PS Tot morgen!!

    BeantwoordenVerwijderen