maandag 22 februari 2010

Tee bags

Hoe maak je van een t-shirt een herbruikbare zak? Heel simpel: je draait hem binnenste buiten, je stikt de onderkant vast en je draait hem weer terug. Dit kost ongeveer twee minuten.

Vooral aan vrouwelijke topjes heb je weinig werk. Zitten er langere mouwen of een smalle hals in, dan kun je daar ook nog wat aan prutsen. En natuurlijk kun je er zoveel werk in steken als je wil om ze te versieren.

Ik heb na vandaag alvast geen excuus meer om plastic zakjes te vragen in de winkel:




Dit t-shirt kreeg ik van een vriendin (die dringend in haar brievenbus moet kijken) om te swishen. Helaas kwam het niet door de selectie. De tekst 'Same same, but different' leent zich uitstekend voor upcycling.

En deze noem ik de Green Love Bag:

7 opmerkingen:

  1. Zeer orgineel zusje.
    Ik heb alleen al een katoenen tas. Ooit voor 50 cent ergens gescoord.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Is nu het goede moment om te beginnen over die schitterende Antwerpse jurk? Of zou dat een FP opleveren?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De tegenhanger van de woordspeling: http://www.sweet-station.com/blog/?p=10198

    BeantwoordenVerwijderen
  4. al vindt de same same zak dat er wel sprake is van verloedering hier!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is zo stil hier? Is het klimaat gered en moeten we niets meer doen? :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik sluit me volmondig aan bij Freek! Klimaatplan-deprivatie!!

    BeantwoordenVerwijderen